Michael Langlo
Direktør
Sundhedspartnerdks vision
Hos Sundhedspartnerdk, er vores klare vision, i samarbejde med vores mange kunder, at styrke SUNDHED, TRYGHED OG TRIVSEL på de danske arbejdspladser til gavn for såvel den enkelte medarbejder, arbejdspladsen som helhed, dens interessenter og det omgivende samfund.
Sundhedspartnerdks mission
Hos Sundhedspartnerdk arbejder vi sammen med både private såvel som offentlige virksomheder og organisationer for at styrke trivslen, reducere sygefravær, optimere produktiviteten og ikke mindst at reducere erhvervsevnetab for den enkelte medarbejder.
Dette sker i tæt kontakt med vores kunder fra ledelse til den menige medarbejder gennem forskellige sundhedsfremmende løsninger. Hos Sundhedspartnerdk tager alt det vi arbejder med og vejleder i, sit udgangspunkt i evidens og høj kvalitet.
Sundhedspartnerdks mål
Vores mål har fra starten været at befinde os i toppen, af de førende danske sundhedsvirksomheder, indenfor vores kerneydelser og opnå anerkendelse som en professionel sundhedsvirksomhed, med baggrund i høj faglig kunnen, faglig stolthed, højt serviceniveau, stor tilgængelighed og ikke mindst troværdighed.
Vi er absolut godt på vej, men bestræber os kontinuerligt på at blive endnu bedre.
Virksomhedens erfaringsgrundlag
Sundhedspartnerdk bygger på mere end 18 års erfaring bl.a. indenfor generel sundhedsfremme, udførsel af personlige sundhedsprofiler, lovpligtig helbredskontrol ved natarbejde, kostvejledning på jobbet, motion på jobbet, personlig træning, ergonomi på jobbet, kursus i førstehjælp og genoplivning med hjertestartere, salg af hjertestartere, stresshåndtering, influenzavaccinationer på arbejdspladsen samt foredrag om sundhed, kost og motion. Virksomhedens ydelser er evidens baserede og henvender sig både til erhverv og privat.
Du får den absolut højeste kvalitet
Når du handler med os hos Sundhedspartnerdk, er du sikret den absolut højeste kvalitet, både med hensyn til indholdet i de ydelser vi leverer, samt den faglige og erfaringsmæssige baggrund vores sundhedskonsulenter og instruktører besidder.
Derfor tør vi også som de eneste i branchen, give dig 100 % tilfredshedsgaranti på vores kurser i førstehjælp og Genoplivning med hjertestarter. Er du ikke tilfreds med det kursus vores instruktører leverer, betaler du ikke én eneste krone.
Med andre ord, vi leverer til tiden og overholder de aftaler vi indgår og garanterer dig, at vi både nu og fremadrettet lever op til dine forventninger om et professionelt samarbejde.
Vi løser det for dig
Intet er umuligt. Det mener vi virkelig. Har du en bestemt måde du ønsker vi løser opgaven for jer, så er det den måde vi gør det på, så længe vi ikke er nødsaget til at gå på kompromis med vores høje faglige niveau. Men du får aldrig et nej fra os. Vi løser opgaven.
Kvalitets- og prispolitik
Kvalitet og pris hænger ofte sammen. Når du gør forretninger med os hos Sundhedspartnerdk, er prisen som udgangspunkt, ikke et konkurrenceparameter. Vi vil hellere levere høj kvalitet, stabilitet, udstrakt service og tilgængelighed, frem for at tilbyde dig en ekstraordinær rabatpris. Det betyder absolut ikke, at vores priser er blandt de højeste i branchen, men heller ikke, at vi har så lave priser, at vi på sigt er nødsaget til, at gå på kompromis med kvaliteten.
Både for os som virksomhed og for vores kunder, er det vigtigt, at vi evner løbende, at konsolidere os. På den måde, er vi sikre på, at vi også om 5, 10 og 20 år, er i stand til at yde vores kunder den højeste service og de bedste produkter og de bedste ydelser.
Vi gør det bedre end de fleste… Det siger vores kunder nemlig | NPS Score
Vi er rigtig glade for vores kunder, og derfor er det også vigtigt for os, at vores kunder er glade for os – og gerne mere end det.
Derfor spørger vi altid vores kunder, om i hvor høj grad, de vil anbefale Sundhedspartnerdk til deres forretningsforbindelser og andre i deres netværk.
Til dette anvender vi NPS NetPromotorScore systemet, som er et amerikansk anerkendt, anonymt analyseværktøj som anvendes af en lang række virksomheder, bl.a. Apple.
Skalaen går fra 0 til 10, hvor 10 er bedst. Afhængig af hvad kunderne svarer, inddeles de i 3 kategorier:
9-10: Ambassadører (Promotors)
7-8: Passive tilfredse (Passively satisfied)
0-6: Kritikere (Detractors)
NetPromotorScore, NPS beregnes ved, at trække den procentvise “detractors” fra den procentvise “promotors”.
Virksomheder med de mest engagerede og loyale kunder har en NPS score på 75-80 %. Hos Sundhedspartnerdk har vi en NPS på 100.
Det betyder, at vores mange kunder er så glade for os, at de med glæde anbefaler os til deres forretningsforbindelser og andre professionelle netværk. Det forpligter naturligvis, og vi gør os derfor hver eneste dag umage, for til stadighed, at leve op til vores kunders forventninger til os.
Du kan handle døgnets 24 timer på vores webshop
Hos Sundhedspartnerdk, har det været naturligt også, at kunne tilbyde vores mange kunder – erhverv såvel som private – mulighed for også, at kunne handle online på vores webshop. Det betyder, at du som kunde, døgnet rundt, kan købe både ydelser og produkter og få produkter leveret inden for 1-3 dage. På webshoppen forhandler vi efterhånden også et stort og bredt udvalg af træningsudstyr, til træning både på jobbet i forbindelse med forebyggelse af arbejdsrelaterede skader, men også til brug privat eller i virksomhedens motionsklub.
Konsulenter
Virksomhedens sundhedskonsulenter og rådgivere har alle en solid faglig og praktisk baggrund indenfor bl.a. undervisning, instruktion og vejledning på områder som fx sundhed, kost, idræt, massage og ergonomisk vejledning, træning og motion samt ambulancetjenesten.
Uddannelsesmæssige baggrunde er bl.a. Professionsbachelorer i Ernæring og sundhed med speciale i human ernæring, klinisk diætetik, idræt, sygeplejerske, fysioterapi, kandidat i idræt og medicin (læge).
Sundhedspartnerdk har i dag ca. 15 konsulenter tilknyttet.
Lægefaglig konsulent
Hos Sundhedspartnerdk sætter vi ansvarlighed og kvalitet højt, og vi har derfor tilknyttet en lægefaglig konsulent som har det overordnede lægelige ansvar og tilsyn når vi udfører sundhedstjek (sundhedsprofiler) samt foretager influenzavaccinationer.
Medarbejder- og arbejdskultur
Hos Sundhedspartnerdk er vi 100 % bevidst om at vi intet opnår uden dygtige, energiske og dedikerede medarbejdere og sætter derfor en ære i at hver eneste af vores medarbejdere og konsulenter føler sig som en del af “familien”.
At arbejde hos eller for Sundhedspartnerdk skal derfor være en daglig glæde – selv når det går stærkt og opgaverne er krævende. Vi tror nemlig på at frihed, medindflydelse og ret og pligt til at bidrage til at udvikle virksomheden gør at alle vokser fagligt, socialt og menneskeligt – til glæde for den enkelte medarbejder, for virksomheden og, ikke mindst – for vores mange kunder.
Vores vision er med andre ord at skabe en arbejdsplads hvor vi qua vores professionelle tilgang til opgaverne konsoliderer os økonomisk og fagligt, men hvor det samtidigt er sjovt og interessant at gå på arbejde – både for ledelse og medarbejdere.
We hire for attitude and train for skills
Når vi ansætter medarbejdere, eller indgår aftaler om ad hoc opgaver med sundhedsfaglige konsulenter, så er det selvfølgelig vigtigt, at den enkelte besidder de nødvendige faglige kvalifikationer, til at kunne håndtere de forskellige opgaver de møder.
Men vores motto er “We hire for attitude and train for skills”. Med andre ord, så er tilgangen til opgaven, de menneskelige egenskaber og lysten og viljen til at gøre en forskel, det vigtigste. Det andet kommer helt automatisk